wtorek, 3 stycznia 2012

Turecko-książkowe spotkania

Tym razem Agata Bromberek wystąpi sama (a ja skromnie będę ją wspierać duchowo):

10 stycznia, wtorek - Olkusz, sala kominkowa PTTK w Olkuszu (Rynek), godz. 17.00

11 stycznia, środa - Kraków, restauracja-pub "Magazyn Kultury" (Kolanko nr 6) przy ul. Józefa 17 (Kazimierz), godz. 19.00. Będzie to jednocześnie inauguracja Krakowskich Spotkań Międzykulturowych (dotychczasowa nazwa: "Posmak Afryki") organizowanych przez Stowarzyszenie Polska Sahara.

12 stycznia, czwartek - Klucze, siedziba agencji turystycznej Ufo Travel, godz. 17.00.

(Organizatorem powyższych spotkań jest Stowarzyszenie Polska Sahara, a partnerami: agencja turystyczna Ufo Travel, biuro podróży Alanya Online oraz Wydawnictwo Nowy Świat)

14 stycznia, sobota - Poznań, Młodzieżowy Dom Kultury nr 1, ul. Droga Dębińska 21, Galeria pod Arkadami, godz. 16.00


ZAPRASZAMY SERDECZNIE !

3 komentarze:

aga pisze...

witam. a co robicie na takich spotkaniach? chętnie pojawię się w Krakowie :)

Agata Wielgołaska pisze...

to spotkania promujące naszą (moją i Agaty Bromberek) książkę ("Turcja. Półprzewodnik Obyczajowy"). Agata opowiadać będzie o książce, Turcji, a ja niestety (ciałem w Stambule;) - tym razzem wspierać ją tylko duchowo. zapraszamy do Krakowa:)
pozdrawiam

aga pisze...

Dzięki za informację :) Waszą książkę kupiłam zaraz jak tylko się ukazała, przeczytałam jednym tchem, Turja objawiła mi się 3,5 roku temu i jest moją fascynacją. 2 miesiące temu byłam w Stambule. Będę robić wszsytko, żeby być na tym spotkaniu, z Oświęcimia nie jest daleko ;)
serdecznie pozdrawiam! :)