środa, 16 stycznia 2008

Sądny Dzień...

... dla Was, Moi Drodzy - wierni i niewierni Czytelnicy...

Czas na Wielkie Głosowanie...!

Informacje na temat konkursu Blog Roku 2007 - po prawej stronie, w zielonym okienku.


[dam wszystkim pobawić się aparatem. moje słowo]


Cytuję: "Jeśli chcesz zagłosować na wybrany blog, to prześlij SMS na numer 71222 w treści SMS podając numer konkursowy tego bloga"... A numer Twojego bloga to... D00161.

Już niecałe dwa tygodnie...

Liczę na determinację i Waszą dobrą wolę! A hoj!

6 komentarzy:

kuzynka pisze...

Dasz się wszystkim pobawić moim aparatem? W końcu to ja podsunęłam ten genialny pomysł żeby zgłosić Twojego super bloga do konkursu:)

mor cadı pisze...

no, to bedziesz musiala powalczyc z moja siostra.. :p

panny W. do boju


:)

makatka pisze...

A ja myslalam, ze ow sadny dzien to moment oddania ksiazki do druku...

trzymam kciuki :)

mor cadı pisze...

a wlasciwie - strzal w 10

tak sie sklada, ze oba 'wydarzenia';) w tym samym czasie - druk w przyszlym tygodniu (a pod koniec stycznia: turkish night w wwie...)

nie dziekuje:)

Anonimowy pisze...

to jest DOO czy D00 ? jakby nie bylo bede glosowac...a wszystkich czajacych sie na aparat uswiadamiam, ze ja do glosowania zostalam znecona plotka ze nie tyle bede mogla sie nim pobawic a ze dostane go na wlasnosc;P ale sis mozesz byc spokojna, mi bardziej nowy tablet CINTIQ12WX jest potrzebny niz aparat;P

pozdr.

Anonimowy pisze...

a, juz sprawdzilam...to sa dwa zera