czwartek, 5 kwietnia 2007

Spie pod niemiecka koldra


Malo sympatyczna, prawda...?
Postanowilam jednak nie wchodzic w konflikt z Camembertem (ma na imie Kamber, tak mi bylo latwiej zapamietac), wiec nie bede sie czepiac.










Lozko, szafa, cztery puste biale sciany, stolik, a na stoliku... param param!!! Ksiazka o islamie. Jakas aluzja??? Nie... Okazuje sie, ze to lektura Wlocha, ktory wroci za dwa miesiace (ale zaraz, zaraz... pokoj byl Niemca - stad moze koldra - o co chodzi? o co chodzi?).


Ranek sie zbliza (jest po 1-szej) wstaje o swicie (7-ma to dla mnie swit), ale mialo byc o mieszkaniu, dlatego wstawiam te dwa zdjecia (mieszkanie PRZED METAMORFOZA). Mieszkanie PO METAMORFOZIE po zakupie niezbednych akcesoriow - zapewne w przyszlym tygodniu.

Weekend, a zatem tez Wielkanoc, w Kayseri - polska kolezanka zaprosila na pisankowe spotkanie. Kolega ma zdecydowac, czy jedzie ze mna - razniej, szczegolnie, gdy podroz trwa okolo 12 godzin...

Krotka przygoda tuz przed przeprowadzka...
Spakowana i gotowa do wyjscia... A tu nagle dzwonek. Jakas romska rodzina probowala zmusic mnie do otworzenia drzwi. Pukali, stukali, dzwonili, gadali, krzyczeli. Pomyslalam, ze moze naprawde cos sie stalo (acha...) otworzylam wiec drzwi (byla jeszcze zasuwka, tak ze wejsc nikt nie mogl...) - mmm coz, okazali sie srednio sympatyczni. Drzwi zamknelam, probowalam medytowac w pokoju czekajac, az sobie pojda. A potem z nadbagazem udalam sie na poszukiwanie taksowki.

Wspominalam juz, ze zdazaja mi sie problemy z taksowkarzami? Ten bardzo problematyczny nie byl, po prostu nie wiedzial, gdzie chce dojechac (norma) a ze jechalismy troche naokolo (inna trasa niz ta, ktora poprzednio cwiczylam), musielismy zgubic sie w gaszczu waskich, kretych uliczek. Musialo zrobic mu sie glupio (albo mial mnie dosc) bo wzial 10 lira nie czekajac na drobne, ktore wyskrobie z portfela (mialo byc chyba jeszcze ze 2...).

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

po porostu mieszkal tam wloch, ale sypial u niego niemiec ... ach, logiczne myslenie widze ulecialo wraz z wydychanym dymem fajki wodnej i innych papierochow.

:p

Anonimowy pisze...

i po raz kolejny to dowod na to, ze pilka nozna jednoczy:)


:p

Anonimowy pisze...

a ja z innej beczki: Wesolych Swiat!! jajeczko obowiazkowe ;))
Mo

çok mutlu agatka pisze...

hi hi hi hi hi
to sie usmialam
ale oni mieli dziewczyny - znaczy sie Wloch i Niemiec (Turczynki)
to gdzie one sypialy? taram...!

jajeczka beda, kupilam tez kinder wersje dla nowych wspolokatorow, ale oni pewnie nie docenia;-)

Wesolych Swiat !!!

Anonimowy pisze...

mamma mia, mysl, skoro oni sypiali razem to po co im dziewczyny? jako rpzykrywka tak? wobec tego mogly spac gdziekolwiek;P

çok mutlu agatka pisze...

:-))))))))))