wtorek, 24 kwietnia 2007

Burdello

Ges w centrum Kadikoy











































Kot z ADHD w Limonlu Bahce

(= Cytrynowym Ogrodzie)

























A to to ja nie wiem co to w ogole jest no. Gapiaca sie mewa. Kadikoy (Moda)





Zachcialo mi sie dlugiego weekendu. No to mialam. Wiosna pelna para, a ja... w lozku.
Szalone wichury znad Bosforu chyba mi nie sprzyjaja. Zmienna aura sprawia, ze od trzech tygodni nie moge sie doprowadzic do porzadku. Cos wisi w powietrzu...

A moze po prostu powinnam cieplej sie ubierac (choc i tak nie przebije turystow - widzialam dzis conajmniej kilka rozneglizowanych kobiet w sandalkach, przemykalam obok nich w... moim zimowym obuwiu)

Turecki dzien dziecka z goraczka... Umilano mi go czekolada i truskawkami, ale... ja chcialam gdzies sie w koncu ruszyc. Na przyklad:

1. przeplynac sie do Anadolu Kavagi. Promem
2. zobaczyc w koncu Dolmabahce
3. zobaczyc w koncu Muzeum Archeologiczne
4. wejsc wreszcie na Galate (ktora mijam codziennie)
5. wejsc do conajmniej 5-ciu meczetow (ktorych nazw nie chce mi sie teraz wymieniac)
6. wybrac sie na nargile do Topkapi
7. wybrac sie do kiku synagog i kosciolow
8. wybrac sie raz jeszcze do Ortakoy (tym razem w milym towarzystwie), zobaczyc ten piekny meczet, obejrzec zachod slonca i zrobic sobie podrabiany tatuaz z henny
9. zaryzykowac zycie w hamamie
10. no i zjesc ... gofry w Bebek (nie ma co, bez tych gofrow nie wyjezdzam ze Stambulu. na razie byly gofry w Modzie).

A czasu brak...

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Czesc, jak tam Stambul dzisiaj? bo tu pieknie :)

çok mutlu agatka pisze...

Stambul wiosenny i sloneczny za dnia, wietrzny i chlodnawy noca..

zimowe buty forever.. dobrze, ze mam az dwie pary:)

Anonimowy pisze...

a co z tym obiecanym zdjęciem????! hm????
zet

çok mutlu agatka pisze...

no dobrze, dzis sie zmobilizuje, przyczaje, zrobie i wysle

:-)))

skylar pisze...

hamam to nie ryzykowanie zyciem, to przyjemnosc z najwyzszej polki... idz, idz, a zaczniesz chodzic regularnie ;) o ile jeszcze nie bylas ;)
polecam (ex pracowniczka hamamu)

çok mutlu agatka pisze...

no wlasnie nie bylam... (w obawie, ze zaslabne... i ze masaz bedzie hardcorowy)

przymierzam sie od dwoch lat... :-)

Anonimowy pisze...

czesc Skylar :) ja tez polecam jako ex-pracowniczka hamamu....