piątek, 9 lutego 2007

Pokrece sie troche po miescie...




















Zla ze mnie dziewczynka, niepowazny pracownik i wyrodny wolontariusz.

Nie moge usiedziec w miejscu, wyjde sobie teraz i pozwiedzam.



Jest chyba 40 stopni w sloncu (jak zwykle przesadzam, ale chodze w samej koszuli i szuram kurtka po chodniku... mam ochote zalozyc sandalki, a najchetniej to bym sie poopalala). Jako ze pracowalam w tym tygodniu prawie 35 godzin (a teoretycznie mam byc tylko 20 h w tyg - co to jest, prawda? 1/3 etatu w Polsce...) sam Szef zaproponowal, zebysmy moze sobie wyszly... bo slonce (mam nadzieje, ze mu nie przeszkadzamy...)


Poznalam znajomych znajomego z IHD. W tym taka zakrecona kobiete, ktora ma mnie wymalowac jutro henna (robi tez bizuterie i "normalne" tatuaze... moze sie kiedys skusze... na tatuaz, oczywiscie... taka mala, niepozorna Aya Sofya na ramieniu...?) Wieczorem wybieraja sie do teatru na jakas dziwna sztuke.


W poniedzialek impreza Amnesty (w ramach akcji przeciwko wcielaniu dzieci do armii), a we wtorek - spotkanie z British community (moja slodka Angielka uznala, ze moge sie zaczac integrowac takze z brytyjska spolecznoscia). Jest tez ciekawy pomysl na rozdzial ksiazki - i dotyczy wlasnie Brytyjczykow tutaj (a dokladnie kilku kobiet...) Ale na razie nie zdradzam, o co chodzi.


Iyi hafta sonu [milego weekendu]
Na zdjeciu Moje Tureckie Sniadanie przygotowane przez "rodzine"......

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

hello hello widze ze jakos obczajasz html'a czy masz w blogspocie gotowy layout? fajne foto serialowej pary-yeah yeah yeah... a ja sie ciesze bo zaliczylam egzama do ktorego uczylam sie w dwa dni bardzo latowo (przyczytalam notatki raz:) ) i mam juz ferie:D uff . pozdowki! ps. nina stara sie o przedluzenie erazmusa wiec moze niedlugo do Ciebie dojedzie. serwus!

Anonimowy pisze...

AAAAAgatka na tureckich drozkach... mmmmmm Hagia Sophia, prosze o ladne zdjecie wnetrza dla Margot.... cherubini, serafini...
Margot chodzila wczoraj nadasana... oj Margot ma wredny charakter ... :((( ale potem Margot spedzila bardzo mily wieczor :))))
optum optum

cok mutlu agatka pisze...

Anonimie nr 1 - no, zakupie troche pocztowek tego rodzaju, chyba bedzie niezla kolekcja...
layout gotowy, malo orientalny, musze nad tym popracowac
gratuluje egzama:-D
niech ninuch do mnie napisze, jak przyjedzie ( a Ty z nia...:-)
serwus

Anonimie nr 2 - Margot ma jakies wahania nastroju jak widze... hmm hmm coz to moze byc... :-)
oj, przezylam wczoraj najgorszy wieczor w zyciu... ale napisze na priv, jak sie pozbieram, zeby tutaj ludzi nie stresowac;-)
jade na Taksim
buzi

Anonimowy pisze...

oooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
Agatka znowu wplatala sie w jakies pogmatwane, pokrecone turecko, jak tylko tyrecko byc moze, historie..........????????????
Margot odprawi czary....

cok mutlu agatka pisze...

Margot, laleczka Voodoo obowiazkowa...

Tym razem bez litosci...

:-)))