poniedziałek, 26 lutego 2007

Pada pada snieg snieg snieg

A fuj. To o sniegu.

Korzystajac z okazji, ze pada (snieg), a ja jestem nieprzytomna po ubieglej nocy (mimo przespaniu az 9-ciu !!! godzin), wstawiam kilka zdjec.


Co lubie w Stambule...




















Moje zdrowe sniadania polykane rano...




























Moja kochana uliczke mijana w drodze do pracy...























Statki...





















I mosty...






















Warzywa i owoce...






















Oraz owoce morza...



A tu spedzilam jedna z pierwszych nocy w Stambule (Zeytinburnu squat... mieszkanie robotnicze)


















7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no wreszcie jakies zdjecia!!!
No a gdzie wlosy???????? gdzie te wlosy???????????????????
Margot niepocieszona

çok mutlu agatka pisze...

wlosow nie ma i moze nie bedzie...

:-(

jesli sesja bedzie w ten weekend (przekladaja...) to mnie niestety ominie

skylar pisze...

ale super :)
szczególnie mi sie ta lampka nad krzesłem podobała - mieszkanie fest ;)

çok mutlu agatka pisze...

hi hi

bylo jeszcze zdjecie pana z bobaskiem, ale takich prywatnych fotek zdecydowalam nie upubliczniac ;-)

Anonimowy pisze...

:)) a kiedy zapdejtujesz stronke? czekam :) ps.moja siostra leciala THY, ty pewnie LOT-em (miala pozniej wylot)

çok mutlu agatka pisze...

no wlasnie mam roboty sporo po tygodniu i nie moge updejtowac :-(
ale mnie korci...

zastanawiam sie wlasnie nad intensywnym kursem w tomerze (20 h/tydz) ale to chyba hardcore, nie?

tak, lecialam 13.10 a Twoja siostra pewnie 13.25

no i z Ankary wciaz pisza... no sama nie wiem... cos mnie korci, zeby jakas zmiane wprowadzic... ale pewnie tu zostane

Anonimowy pisze...

Przeczytaj caly blog, calkiem dobry