wtorek, 13 lutego 2007

Aktywista Hasan i morelowy sad


Mam zaproszenie do Malatyi na zbieranie moreli tego lata.

Interesujacy pomysl na spedzenie wakacji.


Mojego wyjatkowego szczescia do kurdyjskich przyjaciol ciag dalszy.


Kurd od moreli ma na imie Hasan. Morelowy sad nalezy do kolezanki Hasana - ekologicznej aktywistki (jak ja krotko opisal). Hasan jest jednym z najaktywniejszych dzialaczy tureckiej sekcji Amnesty. W krotkim czasie udalo mu sie zwerbowac okolo 200 nowych czlonkow, za co zostal kilka dni temu nagrodzony aparatem fotograficznym. Dobrej jakosci.


Hiperaktywny Hasan udziela sie takze we wspomnianym wczesniej centrum kultury Mezopotamii.


Na zdjeciu morelowa Malatya.

2 komentarze:

skylar pisze...

oj oj
a ja tez mam "pecha" do kurdyjskich, tez z Malatyi...

liczba 44 jakos bliska mojemu sercu, hłe hłe ;)

zbieranie morelek? mniam. jestem za :)

cok mutlu agatka pisze...

:-)

no dobrze.
to jak Ci sie znudzi na wybrzezu (niemozliwe)
a mi w Stambule (niemozliwe) to sie przeniesiemy na wschod na morelozbieranie

:-)